ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
8 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
11 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | مهم:منبع از نیم سال اول 98-99 دچار تغییر شده است. |
13 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
تشریح جواب:
متمایز ساختن هر اختلال از اختلال های مشابه تحت عنوان تشخیص افتراقی مشخص میشود.در فرایند ارزیابی بالینی، تشخیص افتراقی به معنای مقایسه دقیق علائم، نشانهها و ملاک های تشخیصی هر اختلال با اختلال های مشابه است تا بتوان به تشخیص دقیق نوع اختلال روانی دست یافت.این فرایند، پایه و پیش نیاز تصمیم گیری های درمانی و مداخلهای را فراهم میکند.