| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 13 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | مهم:منبع از نیم سال اول 98-99 دچار تغییر شده است. |
| 14 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
تشریح جواب:
متمایز ساختن هر اختلال از اختلال های مشابه تحت عنوان تشخیص افتراقی مشخص میشود.در فرایند ارزیابی بالینی، تشخیص افتراقی به معنای مقایسه دقیق علائم، نشانهها و ملاک های تشخیصی هر اختلال با اختلال های مشابه است تا بتوان به تشخیص دقیق نوع اختلال روانی دست یافت.این فرایند، پایه و پیش نیاز تصمیم گیری های درمانی و مداخلهای را فراهم میکند.