| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 13 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 14 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 27 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 28 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 29 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 30 | تابستان ۹۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 31 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 32 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 33 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 34 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 35 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 36 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 37 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 38 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای پاسخ به این پرسش، باید تفاوت میان سازه های اصلی نظریه انگیزش و جنبه های فرعی یا ویژگی های فعال سازی را تشخیص داد.در متن، دو دسته سازهها مطرح شده است:1) سازه های بنیادی که در بسیاری از نظریه های انگیزشی به کار میروند؛ 2) شاخص های فعال سازی مانند جهت دهی، نیرومندی و استمرار که به عنوان جنبه های فرعی فعال سازی رفتار توصیف میشوند.از طرف دیگر، مفهوم "لذت جویی" به عنوان دیدگاهی نظری - سازهای کاملا متمایز از موج صرفا اجرایی فعال سازی مطرح است و در بحث گفتمان های انگیزشی به عنوان یکی از سازه های اصلی دیدگاه لذت گرایی معرفی میشود.با توجه به این که سوال از سازه های اصلی در نظریه انگیزشی است، گزینه 3 "لذت جویی" به عنوان سازهای مرکزی شناخته میشود.بازبینی گزینهها نشان میدهد گزینه های 1، 2 و 4 بیشتر جنبه های فعال سازی یا ویژگی های رفتار هستند، نه سازه های اصلی مستقل.بنابراین پاسخ صحیح گزینه 3 است.
گزینه صحیح:3.لذت جویی