ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
8 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
11 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
13 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
26 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
27 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
28 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
29 | تابستان ۹۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
30 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
31 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
32 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
33 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
34 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
35 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
36 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
37 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای پاسخ به این پرسش، باید تفاوت میان سازه های اصلی نظریه انگیزش و جنبه های فرعی یا ویژگی های فعال سازی را تشخیص داد.در متن، دو دسته سازهها مطرح شده است:1) سازه های بنیادی که در بسیاری از نظریه های انگیزشی به کار میروند؛ 2) شاخص های فعال سازی مانند جهت دهی، نیرومندی و استمرار که به عنوان جنبه های فرعی فعال سازی رفتار توصیف میشوند.از طرف دیگر، مفهوم "لذت جویی" به عنوان دیدگاهی نظری - سازهای کاملا متمایز از موج صرفا اجرایی فعال سازی مطرح است و در بحث گفتمان های انگیزشی به عنوان یکی از سازه های اصلی دیدگاه لذت گرایی معرفی میشود.با توجه به این که سوال از سازه های اصلی در نظریه انگیزشی است، گزینه 3 "لذت جویی" به عنوان سازهای مرکزی شناخته میشود.بازبینی گزینهها نشان میدهد گزینه های 1، 2 و 4 بیشتر جنبه های فعال سازی یا ویژگی های رفتار هستند، نه سازه های اصلی مستقل.بنابراین پاسخ صحیح گزینه 3 است.
گزینه صحیح:3.لذت جویی