ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیر هماهنگ |
8 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
11 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
13 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
26 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
27 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
28 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
29 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
30 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
31 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
32 | تابستان ۹۰ | تستی | ![]() | ![]() | |
33 | ۸۹-۹۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
34 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
35 | تابستان ۸۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
36 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
37 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
در اندیشه انسان های دوره پیش آگاهی، به خاطر تبادل اندیشه و تشکیل سریای از مفاهیم عام و مشترک درباره پدیده های مختلف، برداشتها توصیفها و تبیین هایی پدید میآیند و به تبع این توصیفها، راه های پیش بینی و کنترل برای آنها مطرح میشود.
بنابراین میتوان گفت که در این دوره، توصیفها و تبیینها بر پایه "تشکیل سریای از مفاهیم عام" استوار میگردند.گزینه درست است.سایر گزینهها مانند مفاهیم خاص، مسائل فلسفی یا دیدن رویا، به صورت توضیحی یا در دوره های دیگر مطرح میشوند.