| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیر هماهنگ |
| 13 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 14 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 27 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 28 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 29 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 30 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 31 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 32 | ۸۹-۹۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 33 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 34 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 35 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 36 | ۸۷-۸۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای پاسخ به این سؤال از متن استفاده میکنیم که تاریخچه روان شناسی از عصر ارسطو آغاز میشود.در متن آمده است که:"عصر ارسطو - بزرگترین مغز متفکر یونان باستان و سرآمد فیلسوفان عهد قدیم…" تاریخچه روان شناسی را با تاکید بر نقش ارسطو مطرح میکند و توضیح میدهد که ارسطو کوشیده است معتقدات زمان خویش درباره "روان" را در کتابی به نام "انیما" گردآوری کند و بعدها مباحث دانشمندان دیگر در واقع دنباله اندیشه های ارسطو است.بنابراین گزینه 1 صحیح است.گزینه های دیگر (افلاطون، فروید، وونت) به این صورت مطرح نشده اند که تاریخچه از آنها آغاز شده باشد.