| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | تغییر منبع از نیم سال دوم 1402-1401 |
| 9 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | تابستان ۱۴۰۰ | تستی | ![]() | ![]() | غیر هماهنگ |
| 11 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | غیرهماهنگ |
| 12 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 13 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 14 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 27 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 28 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 29 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 30 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای سؤال کدام گزینه از پیامدهای آسیب زای دوستی با جنس مخالف نیست؟ در متنها پیامدهای آسیب زای متعددی ارائه شده اند؛ از جمله آسیب های روانی، کاهش ازدواج و محرومیت از منافع آن، و پیامدهای دیگری مانند نگرش به روابط خارج از ازدواج و فشارهای روانی.با این حال، گزینه "لذت جویی و کام جویی بدلی" در متن به عنوان رفتاری انحرافی و گناه فردی توضیح داده شده است و به عنوان نتیجه مستقیم رابطه با جنس مخالف ذکر نشده است.
بنابراین گزینه 2 صحیح است.