| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | تابستان ۱۴۰۰ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیرهماهنگ |
| 13 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیر هماهنگ |
| 14 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() |
برای اشکال زدایی از تعریف WHO، ابتدا به دو وجه آن توجه میکنیم:وجه ایجابی که بر وجود حالت کامل جسمی، روانی و اجتماعی تاکید دارد و وجه سلبی که به "فقدان بیماری" اشاره میکند.با وجود این، اغلب پژوهشگران تا کنون بیشتر به وجه سلبی سلامت توجه کرده اند و سلامت را در قالب فقدان بیماری میبیند.این رویکرد باعث میشود مفهومی به نام سلامت نسبی که در درجات مختلف وجود دارد و درباره آن همواره تصمیم گیری میشود، مغفول بماند.بنابراین اشکال اصلی تعریف WHO این است که مفهوم نسبی بودن سلامت را در نظر نمیگیرد و سلامت و بیماری را تنها در دو قطب کامل بودن یا نبودن بیماری میبیند؛ در حالی که میتوان سلامت را در یک پیوستار و درجات مختلف تصور کرد.
بنابراین گزینه 3 درست است:عدم توجه به مفهوم نسبی بودن سلامت.