| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | تابستان ۱۴۰۰ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیر هماهنگ |
| 13 | ۱۳۹۹-۱۴۰۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | آزمون غیر هماهنگ |
| 14 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 27 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 28 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 29 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 30 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای ارزیابی اشکالات تعریف WHO از سلامت، نخست به هر دو جنبهای که این تعریف مطرح میکند توجه میکنیم:جنبه ایجابی (وجود حالت کامل سلامت از لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی) و جنبه سلبی (فقدان بیماری) .در متن آموزشی، یکی از نکات کلیدی این تعریف این است که بسیاری از پژوهشگران تا کنون صرفا به وجه سلبی آن توجه کرده اند و مفهوم نسبی بودن سلامت را نادیده گرفته اند.این امر نشان میدهد که سلامت و بیماری یک پیوستار یا طیف هستند و میتوان آنها را در درجاتی تصور کرد؛ بنابراین دید مطلق و آرمانی سلامت به عنوان تنها وضعیت "سالم" قابل تصور، مشکل ساز است.در میان گزینهها، گزینه 3 دقیقا به این اشکال اشاره میکند:عدم توجه به مفهوم نسبی بودن سلامت.سایر گزینهها یا به عنوان نقاط قوت یا جنبه های غیرمحوری مطرح میشوند (مثلا چندبعدی بودن یا ابعاد روانی - اجتماعی بودن) ، یا در ظاهر به عنوان فقدان بیماری سنتی تعبیر میشوند که در متن، به عنوان جنبهای از تعریف مطرح است و نه اشکال آن.بنابراین:پاسخ صحیح گزینه 3 است.