ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
8 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | تغییر منبع از ترم مهر 99 |
11 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
13 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
برای سؤال "کدام گزینه از سازه های اصلی در نظریه انگیزشی محسوب میشود؟ "، به متن و مفاهیم ارائه شده در فصل انگیزش مراجعه میکنیم.سازه های اصلی در نظریه انگیزشی به عنوان مفاهیم بنیادی به کار رفته در نظریه های انگیزشی معرفی میشوند و در ادامه کتاب با اشارهای به سازه های اصلی از زبان پتری (1996) به آنها پرداخته میشود.در این راستا مفهوم "لذت جویی" به عنوان یک دیدگاه اساسی در تبیین رفتارهای انگیزشی مطرح میشود و به طور مشخص در بخش هایی که درباره دیدگاه لذت جویی بحث میکند، به آن اشاره میشود.این درحالی است که گزینه های دیگر - جهت دهی، نیرومندی و استمرار - بیشتر به ویژگی های فعال سازی انگیزش و جنبه های فرایندی آن مرتبط هستند و به عنوان سازه های اصلی به اندازه "لذت جویی" به عنوان یک رویکرد نظری گسترده مطرح نمیشوند.بنابراین گزینه صحیح همان "لذت جویی" است.