ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
8 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
11 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
13 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
26 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
27 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
28 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
29 | تابستان ۹۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
30 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
31 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
32 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
33 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
34 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
35 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
36 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
37 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
در نظریه های انگیزشی، سازه های اصلی به دو دسته کلی تقسیم میشوند:فعال سازی (انگیزش با چه شدتی و با چه پایداری ظاهر میشود) و جهت دهی (هدف دار بودن رفتار) .در متن، سازه های اصلی به نقل از پتری (1996) معرفی شده اند و علاوه بر آن، دیدگاه لذت جویی نیز به عنوان یکی از مهمترین دیدگاه های انگیزش مطرح شده است.لذت جویی به معنای جست وجو برای به دست آوردن لذت و اجتناب از درد است و از جمله سازه های کلیدی در نظریه های انگیزشی به حساب میآید.
گزینه های الف، ب و د یعنی جهت دهی، نیرومندی و استمرار، به عنوان ویژگی های فعال سازی انگیزش شناخته میشوند و نه به عنوان سازه های اصلی مستقل در نظریه های انگیزشی.بنابراین گزینه سوم، "لذت جویی"، سازه اصلی در نظریه انگیزش است و گزینه صحیح میباشد.