| ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | تابستان ۱۴۰۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 3 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 4 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 6 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 9 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 10 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 11 | تابستان ۹۹ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 12 | ۹۸-۹۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 13 | تابستان ۹۸ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 14 | ۹۷-۹۸-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 15 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 16 | تابستان ۹۷ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 17 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 18 | ۹۶-۹۷-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 19 | تابستان ۹۶ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 20 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 21 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 22 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 23 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 24 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 25 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 26 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 27 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 28 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 29 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 30 | تابستان ۹۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 31 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 32 | ۹۱-۹۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 33 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 34 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 35 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 36 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 37 | ۸۸-۸۹-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
| 38 | ۸۸-۸۹-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
در نظریه های انگیزشی، سازه های اصلی به دو دسته کلی تقسیم میشوند:فعال سازی (انگیزش با چه شدتی و با چه پایداری ظاهر میشود) و جهت دهی (هدف دار بودن رفتار) .در متن، سازه های اصلی به نقل از پتری (1996) معرفی شده اند و علاوه بر آن، دیدگاه لذت جویی نیز به عنوان یکی از مهمترین دیدگاه های انگیزش مطرح شده است.لذت جویی به معنای جست وجو برای به دست آوردن لذت و اجتناب از درد است و از جمله سازه های کلیدی در نظریه های انگیزشی به حساب میآید.
گزینه های الف، ب و د یعنی جهت دهی، نیرومندی و استمرار، به عنوان ویژگی های فعال سازی انگیزش شناخته میشوند و نه به عنوان سازه های اصلی مستقل در نظریه های انگیزشی.بنابراین گزینه سوم، "لذت جویی"، سازه اصلی در نظریه انگیزش است و گزینه صحیح میباشد.