ردیف | نیمسال تحصیلی | نوع آزمون | پاسخنامه تستی | پاسخنامه تشریحی | توضیحات |
---|---|---|---|---|---|
1 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
2 | ۱۴۰۳-۱۴۰۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
3 | تابستان ۱۴۰۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
4 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
5 | ۱۴۰۲-۱۴۰۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
6 | تابستان ۱۴۰۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
7 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
8 | ۱۴۰۱-۱۴۰۲-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
9 | تابستان ۱۴۰۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
10 | ۱۴۰۰-۱۴۰۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
11 | ۹۷-۹۸-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
12 | ۹۶-۹۷-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
13 | ۹۵-۹۶-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
14 | ۹۵-۹۶-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
15 | تابستان ۹۵ | تستی | ![]() | ![]() | |
16 | ۹۴-۹۵-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
17 | ۹۴-۹۵-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
18 | تابستان ۹۴ | تستی | ![]() | ![]() | |
19 | ۹۳-۹۴-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
20 | ۹۳-۹۴-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
21 | تابستان ۹۳ | تستی | ![]() | ![]() | |
22 | ۹۲-۹۳-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
23 | ۹۲-۹۳-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
24 | ۹۱-۹۲-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
25 | تابستان ۹۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
26 | ۹۰-۹۱-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
27 | ۹۰-۹۱-۱ | تستی | ![]() | ![]() | |
28 | ۸۹-۹۰-۲ | تستی | ![]() | ![]() | |
29 | ۸۹-۹۰-۱ | تستی | ![]() | ![]() |
تحلیل عاملی روشی است که به تفکیک همبستگی های درونی بین پرسشها یا عبارات اندازه گیری شده میپردازد و هدف از آن استخراج تعدادی عامل (بارهای عاملی) است تا سازهای فرضی را توضیح دهد.به طور مشخص، در روایی سازه، اگر اکثر سؤالات مرتبط با یک مؤلفه، بار عاملی بالایی به آن مؤلفه دهد، این امر نشان دهنده روایی سازه است.بنابراین تحلیل عاملی برای بدست آوردن روایی سازه استفاده میشود.
بنابراین گزینه 3 درست است:روایی سازه.